piątek, 20 czerwca 2014

Dzień Ojca

"Męska kartka" to zawsze wyzwanie. Bo jak tu stworzyć coś wyjątkowego bez kwiatów, ozdobników, wstążek i całego arsenału innych dodatków dozwolonych w pracach "kobiecych"?
W kartce dla mojego Taty postawiłam na prostotę. Minimum ozdób, geometryczne kształty i... krawat.









A nim jeszcze kartka trafi do Taty, zgłaszam ją na wyzwania:

#37 "Po męsku" w Craft Szafie


Diabelskie Wyzwanie z SODAlicious w Diabelskim Młynie








"Męska praca (na Dzień Taty)" na blogu AltairArt

7 komentarzy :

  1. O mamusiu, jaki genialny krawacik *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalnie wyszła tekstura karteczki. W prostocie siła :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna kartka, podoba mi się mediowanie :) Okulary i w asy są super :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka. Super pomysł!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ... bardzo pomysłowa :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej w wyzwaniu, piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. no i bardzo fajna wyszła, ja nie potrafię się stosować do zasady "mniej znaczy wiecej", ale w końcu mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka