piątek, 18 grudnia 2015

Zimowe skrapuszko

Nie pamiętam, ile już razy poszukiwałam w przepastnej szufladzie małej karteczki do zanotowania numeru telefonu albo listy zakupów. Zwykle frustracja przerastała w takim momencie moją cierpliwość, a notatka lądowała po prostu na skórze na dłoni.
Ale koniec z tym. Postanowiłam kupić bloczek i zrobić sobie skrapuszko na biurko, by już więcej nie zmagać się z szukaniem igły w stogu siana.

Zainspirowałam się przede wszystkim cudownym pudełkiem Anety - kompozycja, dobór skrawków, lekki bałagan to te elementy, które urzekły mnie w jej pracy. Wybór kolorów z kolei podyktował zimowy moodboard Rapakivi (choć w gruncie rzeczy biel i odcienie niebieskiego to zdecydowanie moje ulubione barwy). 
Z końcowego efektu jestem szalenie zadowolona.
Bazę dla skrapuszka stanowi blok akwarelowy 300g, oklejony kilkoma papierami scrapowymi. Znajdziemy tu błękitny Splash it! ze wzorem pisma, kwiatowo-śnieżynkowy Romantik oraz granatowy Heidi Swapp w urocze groszki.
 
Papier na wieczku oraz ten na bokach pobrudziłam odrobiną gesso, przez co z bliska wyglądają jak oszronione. Zależało mi też na akcencie przypominającym lód, stąd kilka przezroczystych maleńkich kaboszonów. Główną rolę pełnią jednak kwiaty na bazie z pozwijanej nici i tekturowego plastra miodu.
Środek jest bardzo prosty, nieco ciemniejszy od zewnętrznej strony. Pomieści wiele karteczek na zapiski, które teraz na pewno będą już pod ręką.

Decydując się na sklejenie skrapuszka nie przewidziałam jednego - że w mikołajkowej przesyłce od Rysy otrzymam taką właśnie formę notesu, również w błękitnych odcieniach. Cóż, stoją sobie teraz dwa i cieszą oko :)

Zgłaszam na wyzwania:
    

Wykorzystałam:
- różne kwiaty ze sklepu Rapakivi: cynie, róże, drobne rózyczki
- pręciki również od Rapakivi
oraz papiery
- Splash it! Studio 75
- Romantik (bloczek zakupiony dawno temu w Empiku)
- Hello Today Heidi Swapp

4 komentarze :

  1. Delikatnie i elegancko wyszło :)bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu. Pozdrawiam - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Brdzo udana interpretacja, ładnie to się wszystko kolorystycznie skomponowało. Dziekuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze! Dagmaro, niech się zatem 2016 rok dobrze spisze :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka