wtorek, 12 lipca 2016

Błękitna i romantyczna

Towarzystwo Dobrej Zabawy rozpoczęło dziś kolejne wyzwanie liftowe. Tym razem w roli głównej prawdziwa mistrzyni i jedna z moich absolutnych kartkowych wzorów - Emilia Sieradzan znana też jako Lady E. Jej kartka "Just for you" to naprawdę cudowna inspiracja!

Oryginalna praca jest energetyczna, pełna kolorów. Swoją postanowiłam zachować w bardziej monochromatycznym i romantycznym stylu. Zamiast darcia zastosowałam wykrojnik brzegowy, tworzący uroczą falę, a całość utrzymana jest w błękitach z dodatkiem bieli. Z efektu jestem bardzo zadowolona, choć ciekawa jestem, czy Emilia poznałaby swoją kartkę w tej kompozycji...


Wykorzystałam między innymi:
- papiery 13@rts "Aura Rosa"
- tekturkę tło od Eko Deco
- wykrojniki: Crealies "On the Edge No.4", Nellie's Choice "W dniu ślubu", Leane Creatief "Klucze", Joy! Crafts "Vintage Flourishes 6003/0032", liście z zestawu od Sizzix 
- gesso, Glossy Accents, granatowy tusz Latarni Morskiej

Zgłaszam na wyzwania:
 (miętowy + beżowy + niebieski)
 

7 komentarzy :

  1. nie wiem jak wygląda oryginał, ale Twoja wyszła fajnie :) pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. I mi też się bardzo podoba :) dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  3. I mi i mi!;) Olivia DT Ikropka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna:) Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w rzeczy samej romantyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka delikatna i elegancka :) Śliczna :)
    Dziękuję za udział w zabawie Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu I KROPKA :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka